tisdag 18 maj 2010

...zetas med mina ögon...



















...åhhh...tack så jätte mycket för alla era fina kommentarer... ni ska komma ihåg att era ord betyder så mycket för mig!
idag är det soligt dag på alla sätt...jag har hållit ut utan cigaretter i två dagar nu...jobbigt, svårt men det går, hur länge vet jag inte, det får vi se...annan sak att jag har fått inbjudan till en intervju på skolan som jag har sökt till... det är alltså steg två nu, sedan, i mitten av juni  får man det definitiva svaret...så håll tummarna snälla ni, det verkar hjälpa!!
... bilder är från Zetas som jag besökte i.dag...jag njuter sååå varje gång jag åker dit...zetas med mina ögon...

...ahhh, dziewczyny ....strasznie wam dziekuje za piekne slowa!!!
...dzien sloneczny pod kazdym wzgledem...wytrzymalam juz 2 dni bez papierosow...jest trudno, jest chwilami nerwowo, ale narazie sie trzymam...jak dlugo nie wiem...czas pokaze...inna sprawa...dostalam zaproszenie na wywyad do szkoly, do ktorej zlozylam papiery...to jest drugi krok...nastepny to tylko juz zawiadomienie w polowie czerwca, wiec trzymajcie kciuki...bo to chyba naprawde pomaga!
... zdjecia sa z ogrodu/sklepu o nazwie Zetas, gdzie zawedrowalam dzisiaj po pracy w poszukiwaniu spokoju i inspiracji...zetas moimi oczyma...

11 kommentarer:

  1. Hallå vännen!

    Jag slutade röka för 13 år sedan, det var det bästa beslutet jag någonsin tagit. Billigare blev det åxå för den delen *ler*.

    Vad klul att du kom till en andra intervju,....klart att vi håller tummarna för dig!!:) Underbara bilder som alltid.

    Ha en mysig kväll. Kram Cin

    SvaraRadera
  2. Så himla vackra bilder du tar, du hittar liksom guldkorn där vi andra inte riktigt ser skönheten. Inte förrän du fångat det bild, i alla fall.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder förstår att du gilla det:)
    Lycka til :)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Dear Magdalena,
    Your photographs are so wonderful. The subject matter is terrific. Have you given up smpking Magdalena ? I gave up when I was 40. It gets eaasier each day. I still like to sit next to people who are smoking !! XXXX

    SvaraRadera
  5. Magdaleno :) Twoje zdjęcia piękne:)
    Trzymam mocno kciuki za niepalenie i za szkołę :))
    Choć za szkołe chyba nie muszę trzymać - jestem pewna , ze sie dostaniesz :)))

    buziaki :**

    SvaraRadera
  6. Witaj Magdaleno :)
    przyznam szczerze, że nie wiedziałam, że rzucasz papierochy. Popieram. A widoki jakie upolowałaś podziwiam:) Chciałabym, żeby u i nas zaświeciło słońce!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    SvaraRadera
  7. more and more talent..
    Val

    SvaraRadera
  8. Trzymam kciuki za całokształt!
    Pozdrowienia z zapłakanych deszczem Bieszczadów!

    SvaraRadera
  9. How clever you are Magdalena!!! You give up smoking!!!! I smoke, but I always find a reason not to stop it! It's never the right time for me! I'm sure your life will be better without sigarettes...and your skin will thank you!!!
    Faboulous photos...enchanting atmosphere!
    Big hugs!
    Vale

    SvaraRadera