lördag 1 maj 2010

...snart...












...hoppas att ni har haft en skön Valborg...och nu är det 1 maj...för mig betyder det att jag bara har 2 dagar på mig att förberedda mina arbetsprover som ska lämnas in på måndag...känner mig ganska lugn och jag tänker att världen inte kommer att gå under om jag inte kommer in på utbildningen...ni undrar säkert , vad det är för utbildning...men det tänker jag inte berätta,inte än... fast jag är tacksam om ni kan hålla tummarna!
Ha en underbar första maj!

...pierwszy maja, w tym roku oznacza to dla mnie ze zostaly mi tylko 2 dni aby przygotowac prace egzaminacyjne do szkoly do ktorej tak bardzo chce sie dostac...myslicie pewnie ze zwariowalam, w moim wieku zdawac do szkoly...ale na nauke i spelnianie marzen nigdy zbyt pozno...nie opowiem wam jeszcze co to za szkola, musicie poczekac, ale bardzo prosze trzymajcie za mnie kciuki!
zycze wspanialego dnia pracusiow!

18 kommentarer:

  1. Trzymam kciuki, na naukę nigdy nie jest za późno!!!

    SvaraRadera
  2. Madziu :)) trzymam kciuki i przesyłam gorące pozdrowienia :))
    bardzo spodobały mi się Twoje słowa, że na spełnianie marzeń nigdy nie jest za późno :)) to napawa optymizmem :))
    POWODZENIA!!!!

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummarna!!! Lycka till!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack, tack,tack snälla, vad glad jag blir för din kommentar.
    Jag är bara en glad amatör som provar mig fram.
    Lycka till,
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hmmmm, ......nu blir jag nyfiken!! Men det är SJÄLVKLART att jag håller tummarna hårt för att du blir antagen, jag tror faktiskt det går vägen för du är så makalöst duktig på vad du än gör. :). Älskar det ljuset du får till i både dina bilder och teckningar.

    Lycka till och stor kram på dig. Cin

    SvaraRadera
  6. My fingers are permanantly crossed as is everything else, Magdalena. Sorry that I missed your last post. My computer had a virus and had to go to the computer shop !!!! XXXX

    SvaraRadera
  7. Trzymam mocno kciuki i życzę Ci powodzenia!!!!!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    SvaraRadera
  8. Håller sååå Gärna alla Tummar jag Kan för din skull.
    Så Vackert du tecknat.
    Lycka till.
    Kramar/ Ellinors Hus

    SvaraRadera
  9. Pewnie to szkoła związana z twórczością tą malowaną, rysowaną, szkicowaną. Tylko zazdroszczę, bo niestety nie zostałam obdarzona takim talentem:(
    Trzymam kciuki!!!

    SvaraRadera
  10. I adore the picture with the bird...lovely!!

    SvaraRadera
  11. Życzę powodzenia ja też tak miałam mało tego jako że mieszkałam 400km od mojej rodziny powiedziałam im dopiero wręczając zaproszenie na pokaz dyplomowy :)) ... widok bezcenny.

    pozdrawiam i trzymam kciuki
    ps
    skąd te piękne uchwyty meblowe???

    SvaraRadera
  12. Trzymam kciuki Madziu :) Piękne rysunki, a wiedząc już co-nieco o Tobie, moge się domyślać o jakiego rodzaju szkołę chodzi :)
    Powodzenia!!!

    SvaraRadera
  13. ÅÅÅÅ, fina du!

    Så fiiiinabilder....blir stum...så duktig du är...i mycket. Jag håller mina tummar och tår och känner plötsligt att jag oxå vill...

    Det kommer att gå bra även om du inte kommer in!

    STOR KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  14. Jag håller tummarna,
    är övertygad att talangfulla du,
    kommer att fixa det!
    Ha en fin söndag
    Becky

    SvaraRadera
  15. Hola Magdalena!!! Hacía tanto tiempo que no entraba en tu mundo... hay tanta belleza que no había visto!!! Es un placer visitarte y partir cargada de inspiración!!!
    Cariños desde chile,
    Maria Cecilia

    SvaraRadera
  16. Precis som du håller tummarna för mig, håller jag dem för dig!
    Ursäkta min förvirrade hjärna, som inte alltid uppfattar allt positivt du säger =))). Men du vet, jag är ju 14 dagar äldre än dig...haha.

    Vackra bilder och ritningar!
    Det kommer gå strålande på intagningsprovet.
    Jag tror på dig och jag vet att du tror på dig själv. Det är det viktigaste, hjärtat!
    Vi ses kanske imorgon, när jag ska inspektera mitt nya trädgårdsbord , tihi!
    Kram , söta du!
    Luiza

    SvaraRadera
  17. hola magdalena!!!!!cruzamos los dedos!! pero confia!!!!te va a ir bien!!!que sera con tanta exigencia!!??que intriga!!!esos dibujos son buenisimos!!!,,acordate... confiáááá, CONFIA EN VOS !!!!!!!besos enormes y descansa y relajate el finde paRA EL LUNES ESTAR CON TODAS LAS LUCES!!!!!!BESOSSSSSSSS!!

    SvaraRadera
  18. Życzę powodzenia i spoełnienia marzeń.

    SvaraRadera