söndag 16 maj 2010

Ögonblick...









Hej alla söta!
...idag tänkte jag visa er några fler bilder som jag tog på min vän...jag tycker att hon är så otroligt vacker, och som jag sade förut...jag är så glad och stolt över att jag kunde fotografera henne, att hon valde just mig till det lilla uppdraget. Detta är minne för livet, för henne och för mig...livets underbara ögonblick...

Witam moje drogie Babeczki!
...dzisiaj chce wam pokazac jeszcze pare zdjec ktore napstrykalam mojej przyjaciolce...jak juz wczesniej powiedzialam jestem bardzo szczesliwa i dumna ze wybrala wlasnie mnie do tego zadania...wspomnienie pieknych chwil uwietrznione w kadrze...

7 kommentarer:

  1. Så vackra bilder (igen) och du är verkligen en duktig fotograf, som lyckas få fram den fina stämningen i bilderna!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Håller med vacker som få... härlig mage... kram Jenette

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jätte vackra bilder. Det finns inget finare än en gravid kvinna, livets under. Jag kommer själv ihåg hur stolt jag var över min stora mage. Och så det fina sättet som hon håller handen över magen som alla blivande mammor gör.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  4. Jak zawsze, piękne Twoje zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie

    SvaraRadera
  5. Suuuck,....jag njuter. Man blir varm i själen av den härliga känslan som du förmedlar i bilderna. Den blivande mamman är såå vacker,....man blir allt lite nostalgisk när man ser hennes stora mage.

    Kram på dig vännen. Cin

    SvaraRadera
  6. Så ljuvliga bilder! Lycklig din vän som fått så fina bilder av ett så speciellt tillfälle i livet.

    Ljuvliga bilder på blommorna också för ett par inlägg sedan. Är det japansk körsbär?

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  7. Jätte vackra bilder min vän!
    Tack för alla hälsningar från dig till mig.

    Hoppas du haft en underbar helg trots att dina tankar varit hos änglarna.

    Ha en fin vecka!
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera