fredag 21 maj 2010

...mera drömmar...








 














...det har gått 2 dagar sedan jag besökte Rosendal, men jag går fortfarande i drömtillståndet ...åk dit om ni bara kan, det är så vackert så att det nästan gör ont...

                            ...önskar er en underbar helg och vet ni...TACK att ni finns!

...minely dwa dni od mojej wizyty w Rosendal...a ja nadal chodze jak we snie..i marze...
                       zycze wam pieknego weekendu...i wiecie co...DZIEKUJE ze jestescie!

22 kommentarer:

  1. Guva, inspirationen skjuter i höjden, vill bara ut i trädgården när jag ser dom vackra inbjudande bilderna. Jag bara dog när jag skymtade det underbara cementbordet med rokokobenen,......VILL HAAAA!!!

    Man bara måste ha en kamera med sig när man besöker sådana platser, dels för att det är vackert men åxå för man får så många ideér som man vill göra.

    Önskar dig en solig Pingsthelg, här vräker det dock ner. tror att det blir en blöt helg hos oss :(

    Bamsekram Cin

    SvaraRadera
  2. Ja, Rosendal kan säkert få en att drömma! Måste nog ta mej en tur dit när jag kommer hem till Sthlm nästa gång!
    Vilka ljuviga bilder du har tagit!
    Ha en härlig fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie jest w Twoim świecie:) masz wspaniały dar do chwytania ulotnego piękna. Podziwiam Twoje zdjęcia. Tworzysz niezapomniany klimat...wracam tu prawie co dzień..

    SvaraRadera
  4. Njutar Bilder vill bra ha mer.
    Trevlig Helg
    Kram/Ellinors Hus

    SvaraRadera
  5. oj vilka underbara bilder:) var ligger detta rosendal någonstans?

    Passar på att tipsa dig om min tävling på min blogg

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Przeurodze miejsca. Cudownie uchwycone chwile..aż miło się tam przenieść w marzeniach :)
    Pozdrawiam K

    SvaraRadera
  7. Magdaleno, ależ tam pięknie :)))
    Urzekły mnie te buraczki w doniczce :)))
    buziaki weekendowe :***

    SvaraRadera
  8. En underbar helg till dig oxå...
    Många kramar
    sandra

    SvaraRadera
  9. Ja dziękuję, że Ty jesteś Magdalenko !!! Uwielbiam Twoje zdjęcia !!!!

    SvaraRadera
  10. Wow Wow Wow....I relly love this photos...like all your photos...thay inspired me so much...!

    SvaraRadera
  11. Madzia, całe wieki u Ciebie nie byłam!!Tak szybciutko przejrzałam wszystkie posty i zdjęcia!Przecudne ujęcia.Idę jeszcze popatrzeć!
    Pozdrawiam serdecznie

    SvaraRadera
  12. Vacker miljö och vackra bilder.
    Jag drömmer mig bort. Till en egen liten värld, med eget växthus.

    Ha en underbar helg min vän.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  13. Wcale się nie dziwię, że się tak rozmarzyłaś :) Urocze miejsce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Önskar också dig en fortsatt fin Pingsthelg.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  15. Nu har jag "vandrat runt" i din vackra blogg en stund... så fina bildcollage du visar!

    Kram Outi

    SvaraRadera
  16. Beautiful images, Magdalena which take me back to my childhood....rummaging around in greenhouses ! I love the terracotta pots and the old wooden boxes. Such a wonderful atmosphere. XXXX

    SvaraRadera
  17. Anonym5/23/2010

    Beautiful photos as always! This makes me want to spend some time prettying up my garden. :)

    SvaraRadera
  18. Hej hej!

    Vilka fina bilder!! Här drömmer man också om växthus, hoppas att det kan bli någon gång i framtiden :-) Har aldrig varit på Rosendahls trädgårdar men man får försöka ta sig dit någon gång när man är i den delen av landet!

    ha det bra!

    Kram gunilla

    SvaraRadera
  19. Fina bilder! Härlig inspiration!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    kram emelie

    SvaraRadera
  20. Åh, vilka underbara bilder!!! Du har underbara drömmar vännen :)

    Kram

    Marie

    SvaraRadera
  21. det ser fantastiskt ut magdalena...
    om det bara hade legat liiiite närmare hade jag genast gjort ett besök.

    njut måndagen

    kram
    a-m

    SvaraRadera
  22. beautiful photos!!so romantic and country chic!

    come joining my giveaway at http://almalusplace.blogspot.com/2010/05/welcome-my-sponsor-cherrycreek-and.html

    SvaraRadera