söndag 2 maj 2010

Antistress...
















...igår slet jag mig ifrån förberedelser av arbetsprover och tog mig en promenad...idag skiner solen, igår var det molnigt, men ack det gör mig inget...jag njuter av naturen i alla fall. Jag rensade mina tankar och fortsatte sedan med mina arbeten...kanske kommer jag ut i vårsolen idag igen...
Tack alla söta för er stöd och uppmuntran, jag känner mig mycket starkare redan! Jag har nu valt arbeten som ska med imorgon men självklart kommer jag hinna ändra mig 100 gånger om. Ohhh, vad jag vill komma in...tänk er att kunna skapa varje dag, utan stress och press från något annat håll...så underbart det kan bli!

...oderwalam sie wczoraj od przygotowywania prac i wybralam sie na spacer...dzisiaj swieci slonce, wczoraj chowalo sie za chmurami...ale to nic, zdolalam oczyscic mysli...i moze zrobie tak i w dniu dzisiejszym. Dziekuje kochane Babeczki za trzymane kciuki, za cieple slowa...dodaja mi sily i otuchy i czuje jakbym gory mogla przenosic! Wybralam juz rysunki,obrazy i zdjecia , ale pewnie jescze sto razy zmienie zdanie ktore wpakowac do teczki...ahh jak bardzo chcialabym dostac sie do tej szkoly,pomyslcie codziennie tworzyc bez presji i stresu z roznych stron...to byloby cudowne!

7 kommentarer:

  1. Spacer dobra rzecz aby choć na chwilkę zapomnieć o rzeczach dręczących umysł. Wierzę w Ciebie Magdaleno, na pewno się uda ! Zasługujesz na to !
    Dmucham w piąstki i mocno trzymam kciuki za Ciebie.

    SvaraRadera
  2. Będzie dobrze Madziu :)
    Miłej niedzieli :)

    SvaraRadera
  3. Dostaniesz się!
    Jak zawsze piękne zdjęcia Magdaleno.
    Uściski mocne i pozdrowienia!

    SvaraRadera
  4. ......är så glad för din skull att du har tagit steget till ditt nya liv (i skapandets värld. jag håller tummar så det knakar *ler*

    Härliga vårbilder,...fångade i nuet. Kramelikram Cin

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga vårbilder du fotat!
    Jag fortsätter att hålla alla tummarna!!!
    Kram och lyckospark!
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Låter underbart med promenaderna. Jag håller tummarna för dig att du ska komma in på din efterlängtade utbildning, jag kan inte se att du inte skulle göra det så kreativ som du är.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  7. Det är underbart med rogivande promenader...

    Underbara bilder har du tagit också!
    Ha det bra ikväll. Och du... Lycka till imorgon!
    Jag håller alla tummar, trots att jag inte behöver det...;).

    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera