söndag 2 maj 2010

....











...godmorgon på er alla!

gissa om jag har kunnat sova gått? Jag vaknade redan klockan 5 och som ett spöke vandrade jag runt i huset...
...arbeten utvalda och nedpackade...det pirrar i magen och jag ska nu bara dricka mitt morgonkaffe, sedan åker jag...
Ha en underbar måndag!


...dziendobry...
zgadnijcie czy mogla dobrze spac?Obudzilam sie juz o piatej i snulam sie po domku jak duch...
prace przygotowane i zapakowane...teraz tylko kaweczka i juz lece...
Zycze Wam wspanialego poniedzialku!

10 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj, så spännande! Jag förstår din pirrighet! Men nu har du gjort ALLT man kan göra, nu är det bara att gå dit, sen går det som det går!

    All lycka!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. soooo gorgeous!
    happy week!
    Rosa

    SvaraRadera
  3. Lycka till vännen!! Tänker på dig idag.

    Kram Cin

    SvaraRadera
  4. Powodzenia! trzymam kciuki:)

    SvaraRadera
  5. Ett stort lycka till och många varma kramar
    sandra

    SvaraRadera
  6. Des fleurs si délicates...
    C'est magnifique!!!

    Marie

    SvaraRadera
  7. Bella Fotografía !!... primavera emergiendo dulcemente ....

    SvaraRadera
  8. emmaklara2/26/2011

    Jag är helt tagen av din blog. fantastiskt fina bilder, blir jätteinspirerad. precis vad jag behövde gotta mig i en regnig dag i paris. :)

    Kram emmaklara

    SvaraRadera