fredag 19 februari 2010

Dagens färg-lila





















Hej alla söta!
jag kikar snabbt in för att önska er en underbar helg!
snart sätter jag igång med ett litet projekt här hemma, ska vi se om det blir som jag har tänkt mig...
förresten, vet ni kanske var jag kan hitta gamla trälådor, sådana som man använde förut till frukt? alla tips är välkomna!

Witam kobietki,
zagladam szybciuko by zyczyc wam pieknego weekendu i zaraz uciekam, aby rozpoczac mala przerobke tutaj w domu...zobaczymy czy wyjdzie mi tak jak sobie postanowilam, obiecuje pokaze rezultat...
Przytulam

11 kommentarer:

  1. Ależ wspaniałe zdjęcia Magdalenko ... no cudo zwłaszcza te w moich ukochanych fioletach ... miodzio !!!

    Pozdrawiam życząc wspaniałego weekendu

    SvaraRadera
  2. Vackra Foton, färgerna kommer fram så snyggt.
    Försökte maila dej över över teknik m.m. på mina tavlor men mailet kunde inte komma fram.
    Om du fortfarande är intresserad maila mej så kan jag svara dej då kanske det fungerar.
    Ellinors hus

    SvaraRadera
  3. Those photos are marvellous!what a talent!
    val

    SvaraRadera
  4. To ja czekam, czekam, czekam...
    Foteczki Twoje to arcydzieła!
    Życzę Ci wspaniałego weekendu - buziaki!

    SvaraRadera
  5. hej!
    Vilka underbara bilder du tagit, jag älskar färgen lila. Ha en fin helg.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  6. Great, great, great photos...!
    Really lovely..!!

    Bye
    Dario

    SvaraRadera
  7. Ciekawa jestem co wymyślisz... ja też zaplanowałam na ten weekend małą przeróbkę w mojej minipracowni.
    Zdjęcia jak zwykle bosssskie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    SvaraRadera
  8. .........jaaaa mera Magdalenaprojekt, guva spääännande!! Hoppas du visar sen om du blir nöjd. Man får bara merbegär av dina fina bilder.

    Vilka vackra bilder, är så fint med lila till det gråa och svarta.

    Ha en skön helg vännen! Kram Cin

    SvaraRadera
  9. Ależ wyczarowałaś sexowne zdjęcia. Takie tajemnicze i uwodzą wzrok !

    Uściski

    SvaraRadera
  10. Dear Magdalena,
    How beautiful is that purple? Such a gorgeous, rich and royal color .... and your photographs are exquisite. Is that some of your lingerie in the 2nd photograph? Absolutely stunning.
    It's no good me giving you any suggestions for wooden boxes. It would be too far to come! XXXX

    SvaraRadera
  11. Pokaz koniecznie co wykombinowałaś!
    Cudne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    SvaraRadera