måndag 16 augusti 2010

...snart...




















...oj va tiden går fort...jag har inte varit här inne på länge, och ändå ser jag att ni besöker mig, lämnar kommentarer...tusen tack för det!
...idag känner jag att det pirrar i magen på mig, då imorgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv...nya dörrar öppnas till den magiska världen av konst, möten och skapande...jag pratar här om dörrar, men på bilderna tänkte jag bara visa olika fönster och lite annat som jag av någon anledning fastnade för på mina promenader...
                                                                      ...................
...oj jak szybko leci ten czas, tak dawno tutaj nie zagladalam, a mimo to nie zapominacie o mnie, zostawiacie cieple slowa...bardzo wam dziekuje!
...dzis troche zciska mnie w zoladku, bo juz jutro rozpoczynam szkole, to tak jakbym rozpoczynala nowe zycie...nowe drzwi sie otwieraja ... drzwi do zaczarowanego swiata sztuki, do krainy tworczosci i spotkan...
mowie tu o drzewiach a na zdjeciach chcialam wam dzisiaj pokazc okna i pare innych motywow ktore wpadly mi w obiegtyw podczas moich samotnych wedrowek-rozmyslan.
                                                                     .....................
...como pasa el tiempo...no he entrado aqui, y aunque eso ustedes no se olvidan de mi y me dejan tan lindas palabras, mil gracias!
...hoy me siento un poco nerviosa e anciosa al mismo tiempo, ya que maNana empiezo  estudios...mi nueva vida...se abren nuevas puertas del mundo de arte...nuevos encuentros y tiempo solo para crear...
hablo de puertas pero en las imagenes muestro ventanas y otros motivos que por alguna razon llamaron mi atencion en mis ultimos paseos por la ciudad...espero que les gusten...

13 kommentarer:

  1. Hej
    All lycka till imorgon:)
    många härliga bilder du visar
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Rozumiem dobrze Twoje emocje związane z nową szkołą. Tyle się przed Tobą otwiera! Wspaniałych wrażeń Ci życzę!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, är det imorron du börjar! Så spännande med ett nytt kapitel och jag är säkert på att du kommer att trivas i den härliga miljön därute!
    Så härliga bilder!
    Lycka till!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Magdaleno , kochana tak dawno mnie tu nie było - trzymam kciuki za pierwszy dzień szkoły :)))))
    Ale cudny czas przed Tobą :)
    całusy :**

    SvaraRadera
  5. Anonym8/16/2010

    Que suerte que puedo poner español y leerte!!!!!!!!!
    me gustan tus fotos, los climas que transmitis.
    LO mejor para este tiempo nuevo !!!
    Esta bueno sentir un poco de cosquilleo en la panza frente a lo desconocido, confia en vos, ahi esta tu tesoro.
    bibi

    SvaraRadera
  6. La ventaba y la escalera, pura sensibilidad, como siempre una maravilla Magda !! beso grande

    SvaraRadera
  7. I love the steps photo. Really, it's just marvelous! (of course they all are)

    SvaraRadera
  8. Trzymaj się dzielnie, przecież to takie wspaniałe!!!!
    Trochę Ci zazdroszczę, ale to już Wiesz....
    Zdjęcia bosssskie, oglądając je czuję jakbym sama tak wędrowała i rozmyślała. A ostatnio brakuje mi takich chwil ze sobą w swom świecie...

    Ściskam i życzę powodzenia!!!!

    SvaraRadera
  9. Hi Magdalena....I follow you, I just don't comment! but want to say how lovely your photography is

    hope you are well
    xo+blessings,
    Anne Marie

    SvaraRadera
  10. Powodzenia Magdaleno !!!
    Kocham okna i zawsze się im przyglądam na spacerach. Okna to oczy domu.
    Buziaki

    SvaraRadera
  11. Åhhh, vad spännande, ..... jag är övertygad om att du kommer att älska det. Är faktiskt lite avundsjuk på dig, ...det låter sååå himla kul.

    Lycka till vännen. Varma kramar Cin

    SvaraRadera
  12. Pieknie :) Udanego pierwszego dnia w szkole :)daj znac jak poszlo, pozdrawiam

    SvaraRadera
  13. Ja vad ska jag säga.. jag älskar dina foton.. ger mig ett sorts vemod samtidigt som det alltid finns hopp i dina bilder... Lycka till kram Jeanette

    SvaraRadera