onsdag 17 mars 2010

Till påskäggcollage...








Hej alla Underbara!
Känns att tiden rinner iväg så snabbt...det är redan onsdag! Jag har inte hunnit med allt jag har planerat för de senaste dagar...och vila måste man också...
Ägget som ni ser är mitt bidrag till collaget hos söta Hanna, gå in på hennes sida och va med ni också!

Witam Babeczki!
...czuje ze ostatnio brak mi czasu...juz sroda, a z zaplanowanych na ostatnie dni rzeczy zrobilam tylko malutka czesc...dogania mnie zmeczenie...
Jajeczko na zdjeciu to moja czesc do wspolnego dziela wielkanocnego u Hanna. Aby wziac udzial w zabawie, trzeba przeslac do Hanny zdjecie wlasnorecznie ozdobionego jajeczka a ona dolaczy je do collage ktorego pierwsza wersje pokaze juz dzisiaj.

13 kommentarer:

  1. tusen tack för dina allra raraste ord...
    jag uppskattar verkligen dina rader!

    underbart ägg, så himla fint. jag såg det inne hos hanna imorse!! jag måste också länka till det fina collaget.

    ha en fantastisk dag, fina du....

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej, min vän!
    Jag såg ditt ägg i en liten tjuvtitt, som Hanna hade klippt ihop till en film =).
    Jag har försökt skicka mail till henne med en bifogad bild, men det kommer inte fram till henne, jag får tillbaka "Delivery failed", att det inte går att skicka till mottagaren....
    Lite trist , men efter 4 eller 5 försök att skicka iväg detta , har jag gett upp...

    Hoppas du får din välförtjänta vila.
    Kram på dig!
    Luiza

    SvaraRadera
  3. Hei min fine bloggevenn!!

    Håper alt er bra og at energien flommer rundt deg! Det er så herlig at våren på vei, jeg synger av glede nesten hver dag :) Gjør ikke du og, iallefall i hjertet?

    Ville gratulere deg så mye med oppdraget hos Petra, fantastiske bilder av vakre klær! Åh du kan fotografere du, varmen og de fine skyggene du får frem er magiske og Inspirerer til og utfordre en selv.

    Vakkert bidra til Hanna, så enkelt men og så fint. Undrer om jeg selv skal delta. Jeg får litt prestasjonsangst med så mange kreative jenter her inne. Vet ikke om jeg får til og lage noe, men det hadde vært gøy og prøve seg, eller?

    God klem!
    Aina

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!

    Skönt med en liten bloggvila ibland, man måste ju samla på sig lite inspiration mellan varven.

    Kul idé med äggcollaget som Hanna har gjort. Jag var inne och kollade runt,.....man blev lite äggsjuk *fniss*. Ditt ägg var sååå fint, ser svårt ut att göra dock.

    Kramelikram Cin

    SvaraRadera
  5. Det där gillar. Supercoolt ägg.

    SvaraRadera
  6. Härligt ägg och en sådan vacker bild...
    kram och en myskväll till dig
    sandra

    SvaraRadera
  7. Przez przypadek trafiłam na twojego bloga ,oglądnęłam go całego i jestem pod wrażeniem twojej kreatywności.Cieszę się podwójnie ,bo mogę trenować równocześnie mój szwedzki który jest jak narazie w opłakanym stanie.Ja też mieszkam w stockholmie więc tym mocniej cie pozdrawiam .Napewno będe tu częstym gościem

    SvaraRadera
  8. Madziu,piękne jajko ale strasznie podoba mi się zdjęcie!
    Buziaki

    SvaraRadera
  9. hej!!

    vad roligt att hitta hit till dig. kommer via hannas sida och påskäggscollaget som jag också är med i. måste säga att jag älskar ditt fina ägg - underbart vackert!

    jenny

    SvaraRadera
  10. God morgon söta du!

    Tack snälla du för tipset, blev helt paff att det var så enkelt, det ser mer avancerat ut. Det här måste provas :)

    Kramis. Cin

    SvaraRadera
  11. Magdaleno :) jajko jest rewelacyjne :) i zdjęcie piękne , ta łyżka jest piękna :)
    całusy :*

    SvaraRadera
  12. Hittade hit via äggen. De flesta svenska bloggarna är vita, vilket jag gillar, men din är lite annorlunda med sepia. Helfint.

    SvaraRadera
  13. What a beautiful little chocolate egg, Magdalena. It looks so pretty, and has made such a brilliant photograph.
    Have a lovely weekend, Magdalena. XXXX

    SvaraRadera