tisdag 28 december 2010

...fortsättning på mys...















 



Hej där i kylan!
hoppas att ni har njutit ordentligt av dagarna som gått...här fortsätter mysstämning med god mat och ledighet...levande ljus tända och skön musik...Tusen tack för alla julhälsningar!
Varmaste kramen på er!


Witam juz po swiatecznie!
mam nadzieje ze nadal delektujecie sie nastrojem tych magicznych juz minionych (niestety) swiat...u mnie nadal mnostwo smakolykow do zjedzenia,czas wolny do leniuchowania, zapalone swiece i przyjemna muzyka...
Jeszcze raz z calego serducha dziekuje Wam za swiateczne zyczenia!
Przytulam cieplo!

...y ya paso la navidad...pero aca sigo con el tiempo libre para disfrutar, con dulces y bonbones para comer...con velitas prendidas para olvidarme de la oscuridad de invierno y con buena musica en el fondo...
Millones gracias por todas las palabras calidas y los saludos navideNos que me han mandado...
Un gran abrazo y que sigan disfrutando de los pequeNos momentos magicos!









5 kommentarer:

  1. Ledighet , god mat och mys låter helt underbart!

    Kram på dig!
    Luiza

    SvaraRadera
  2. bonnes fêtes de fin d'année

    Amicalement,

    Manon

    SvaraRadera
  3. Hola Magdalena,espero que hayas pasado una linda Navidad y que tengas un lindo comienzo de año.Te escribo pronto.Buen 2011!! Marina

    SvaraRadera
  4. Muzykę mam, świece mam i dużo pracy mam :)) W te święta poleniuchowałam w jeden krótki wieczór słuchając chorałów gregoriańskich, przy świecach oczywiście.

    U Ciebie jak zwykle... cudnie, magicznie, aż chciałoby się pobyć choć chwilę :)

    Ściskam :))

    SvaraRadera
  5. Jaaaaaaaaa!!! Nu myser vi;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera