fredag 1 maj 2015

...mayo...





























...last days I have been home sick in varicella...yes...normally a child disease...but that I haven´t got while childe. It was not funny, I can say... well , anyway I´m much better ( I still look like a dalmatin) ...so today I have been  creating... Here I leave you with some snapshots. Have a great first day of May!

...przez ostatni tydzien siedzialam w domu i chorowalam na ospe...wstretna normalnie dziecieca chorobe ktora sie jakos do mnie przczepila...wcale to nie bylo zabawne musze wam powiedziec...nadal wygladam jak dalmatynczyk ;) Juz mi teraz lepiej wiec nadrabiam zaleglosci w tworzeniu :) Zostawiam wam pare szybkich zdjec z dzisiaj i zycze pieknego pierwszego majowego dnia!

...los ulitimos dias pase en casa enferma de varicela...si , si la misma varicela que normalmente tienen niños...
bueno, ya estoy mejor aunque sigo pareciendo un dalmata ;) Fiebre, picor y dolor no me dejo hacer mucho asi que hoy por fin pude volver a crear...aca les dejo con algunas fotos sacadas rapido este tranquilo, primer dia de mayo...que lo pasen lindo, beso!




12 kommentarer:

  1. Uwielbiam. Twoje prace oczywiście! Nie ospę. ;)
    Zdrowiej.
    :)

    SvaraRadera
  2. Przepiękne zdjęcia, prace... Miło patrzy się na nie, tak jakby cieplej mi w okolicach serca :)
    A ospę i plamki przeganiamy, zdrowia Tobie życzę : )

    SvaraRadera
  3. Ciesze sie, ze juz Ci lepiej..Rzeczywiscie paskudne chorobsko. Naszyjniki cudowne!

    SvaraRadera
  4. You have such beautiful beads to make your wonderful necklaces... and your images are gorgeous.

    SvaraRadera
  5. Magdaleno kochana, cała wieczność minęla od mojej obecności w wirtualnym świecie..bardzo często myślami jednak byłam blisko..dziś pomyślałam, że naprawdę stęskiłam się za Tobą i Twym magicznym światem..a przed chwilką odkryłam, Twoje wpisy! Spedziłam dziś dzień na powrotach do tak wielu mi przyjaznych miejsc.. przytulam Cię mocno kochana...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aniu jak sie ciesze ze napisalas , ze dajesz znaki...juz sie martwilam !
      przytulam mocno!

      Radera
  6. I guess you got well since may.
    Beautiful things and fotos!

    xoxo
    agnes / iiiinspired / pieces-of-mine

    SvaraRadera
  7. I had to come and look at your beautiful images again...

    SvaraRadera
  8. I don't get around to blog visits so often these days and now I see it's been a long time since you've posted. I hope you are well! I miss your posts. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi Jill, so lovely to hear from you :) I´m fine ...busy with some projects :) How are you?
      Love, magdalena

      Radera
  9. Pamietam czasami wpadam i wciaz ciebie nie ma - u mnie sie duzo pozmienialo przez ostatnie 4 lata - pozdrawiam

    SvaraRadera