lördag 4 augusti 2012

sobotni ranek...

 











hej alla underbara!
min lördag morgon doftar blommor,kaffet och päronkaka ...
blommorna har jag plockat under promenaden si så där klockan 7 , och de tänkte jag ge till min söta granne...
kaffet får vara till mig själv ...
 päronkakan får agera en gåva till senare på dagen...och den har jag bakat enligt Liskas fantastiska recept som ni hittar här

witam was kochani!
moj sobotni ranek ma zapach polnych kwiatow, swiezo zaparzonej kawy i ciasta gruszkowego wedlug przepisu Liski z White Plate ktory znajdziecie tu
kwiaty zebralam tak okolo 7 rano :) ,a powedruja do przyjemnej, schorowanej niestety sasiadki...
kawa jest dla mnie...
a ciasto na troszeczke pozniej dla gosci  ...
Pieknej soboty wam zycze!!!

hola a todos !
mi sabado tiene aroma a flores recien juntadas (a las 7 por la mañana), a cafe y al queque de pera hecho segun la receta de Liska que pueden encontrar aca
las flores pense dar a una vecina muy simpatica mia
el cafe es para mi 
y el queque para algunas amigas que vienen mas tarde ...
Que tengan lindisimo sabado!




10 kommentarer:

  1. Anonym8/04/2012

    Que lindo sábado...y la tarta de peras debe de ser exquisita...
    Besos.

    SvaraRadera
  2. piękne odcienie letniej soboty:)

    a,te kwiaty bardzo lubię;)otaczają mnie w każdym calu!

    SvaraRadera
  3. niesamowity blog!
    pozdrawiam
    J.

    SvaraRadera
  4. Milej soboty! Piekne foty!

    SvaraRadera
  5. Właśnie takie kwiaty dziś zbierałam, uwielbiam takie proste bukiety, sąsiadka bardzo się ucieszy :) a ciasto gruszkowe.... nie znałam i z przyjemnością spróbuję zrobić.
    Moja sobota dziś wyjazdowa, zwiozłam graty do pracowni (juuuuupiiiiii, ale się cieszę) i z przyjemnością teraz obejrzę piękne zdjęcia w necie :)))

    Ściskam Magdaleno

    SvaraRadera
  6. Gorgeous photos...Dripping with soul and richness...
    xo

    SvaraRadera
  7. Qué delicia de sábado!

    SvaraRadera
  8. Ależ wszystko apetyczne i kuszące ;-)
    Ściskam czule

    SvaraRadera
  9. jeg måtte inn hit igjen og se på bildene av buketten.....en så nydelig fargekombinasjon...
    og de forskjellige type blomster var uendelig vakre i sammen...nydelig kontrast i form og farge...

    klem

    SvaraRadera
  10. szkoda, że coraz mniej tu sepii

    SvaraRadera