lördag 28 juli 2012

...ut och leta...

 
 
 
 
 
 
 
 
...jag ska snart ut på en cykeltur och leta inspiration ...med mig följer min brownie och  min skissblock
Hoppas att ni får en underbar dag!

...zaraz wybieram sie rowerkiem by szukac inspiracji...zabieram ze soba mojego brownie (to nie atrapa, naprawde dziala!) i zeszyt do szkicow
mam nadzieje ze i wy bedziecie miec piekny dzionek!
przytulam!

...pronto salgo para andar en bici buscando la inspiracion....conmigo llevo mi brownie ( en serio funciona!) y mi librito para dibujar...
espero que ustedes tambien van a tener un dia maravilloso!
besotes!




9 kommentarer:

  1. A więc udanych łowów ;-) I wielu obiektów natchnienia...
    Pięknego dnia, Magdaleno, ściskam czule ;-)

    SvaraRadera
  2. Życzę wielu inspiracji :)) ja też wyrwałam się na kilka dni "urlopu" w dziką zieleń.
    Fotki inspiracyjne oczywiście pokażesz :))

    Uściski :)

    SvaraRadera
  3. Qué lindo, así imposible no encontrar inspiración.

    SvaraRadera
  4. Mnie juz zainspirowały Twoje dzisiejsze fotografie...piekny szkic!
    Udanego, pieknego dnia Madziu!

    SvaraRadera
  5. ale aparat, i jakie szkice ;), ja dostałam ostatnio z 4 obiektywami do łomografii i muszę zobaczyć cóż to zacz ;)

    SvaraRadera
  6. precioso!
    un abrazo magdalena :)
    y que tengas un hermoso domingo

    claudia

    SvaraRadera
  7. ale piękna zawartość tego koszyka;)i szkic!do zawieszenia nad biurkiem:)

    pozdrawiam!
    m.

    SvaraRadera
  8. I hope you had a good outing.. and found more of your wonderful images.

    SvaraRadera
  9. Ależ cudo :) nawet jakby nie działał to by zachwycał :)
    Miłego dnia!! udanego pleneru :)

    SvaraRadera